Lotus Evora GT4 blev 1:a och 2:a i klassen och 19:e och 20:e totalt när serie drog igång på Monza.
http://www.lotuscars.com/news/en/gt4-podium
Blaincpain Enduro 2011
- Nillet
- Forumadministratör
- Posts: 3660
- Joined: Sun 01 Aug, 2004 08:51
- Location: Eslöv, Skåne
- Contact:
Re: Blaincpain Enduro 2011
3-timmars-racet finns på youtube: http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=72534