Fått några svar?Göran wrote:Jag har skickad mail till alla stockholmare i medlemsmatrikeln som har angett email-adress.![]()
Träff i Stockholm söndagen den 6 juli
Ja men dom flesta svaren var automatsvar ang. felaktig mailadress. Dessutom några "nej" pga såld bil, semester, affärsresa, ....Admin wrote:Fått några svar?Göran wrote:Jag har skickad mail till alla stockholmare i medlemsmatrikeln som har angett email-adress.![]()
.....men INTE ETT ENDA "YES"

Hur många är vi? Hur gör vi?
Jag har en konflikt, men har hittills prioriterat körningen. Personligen vill jag stötta alla initiativ som jag på något sätt kan. Annars blir det liksom ingenting alls till slut.
Göran Forslund
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år
Hej Stockholmsgänget !
Det sket sig med besiktningen för mig !!! De drive in som har öppet har varit fullbelagda de senaste dagarna och jag har inte haft möjlighet att åka dit på natten för att ställa mig i kö. Inga återbud har heller inkommit...... *suck* Har en tid nu i Uppsala på onsdag. Så tvärr...... Vi kommer inte.....
//Johnny
Det sket sig med besiktningen för mig !!! De drive in som har öppet har varit fullbelagda de senaste dagarna och jag har inte haft möjlighet att åka dit på natten för att ställa mig i kö. Inga återbud har heller inkommit...... *suck* Har en tid nu i Uppsala på onsdag. Så tvärr...... Vi kommer inte.....

//Johnny