Emmaboda Superstage 2011, söndagen den 14 augusti!
Re: Emmaboda Superstage 2011
Här kommer en liten uppdatering. Pratade precis med Jan-Erik och han lämnade förslag på tre datum då vi skulle kunna köra, 3 juli, 30 juli samt 14 augusti. 3 juli passar ju inte så bra med tanke på att det blir lite väl tätt inpå Speedstergängets körning den 1 juli. Hur ställer ni er till den 30 juli eller 14 augusti, något datum som passar bättre än det andra?
En annan fråga som jag kommer att tänka på är kostnaden, Jan-Erik trodde att den i år ligger på 12720kr (12,000kr + 6% moms). Är det fortfarande intressant med Superstagekörning om det kostar 800-900kr?
Tacksam för era synpunkter och kom gärna med dem så snart som möjligt så att jag kan lämna besked till Jan-Erik.
En annan fråga som jag kommer att tänka på är kostnaden, Jan-Erik trodde att den i år ligger på 12720kr (12,000kr + 6% moms). Är det fortfarande intressant med Superstagekörning om det kostar 800-900kr?
Tacksam för era synpunkter och kom gärna med dem så snart som möjligt så att jag kan lämna besked till Jan-Erik.
Daniel Aspenberg
Lotus Elise Sport 220 -20
14/8 vore perfekt! Det är dagen efter Wendels banmöte på Sturup.
Då tar man Emmaboda på vägen hem! :-)
Då tar man Emmaboda på vägen hem! :-)
Maciej
Saffron Yellow Lotus Elise 111R 2005
- Nillet
- Forumadministratör
Båda dagarna funkar för mig.
Tänkte att Lasse_H skulle "tvingas" med, vad säger du Lasse?
Tänkte att Lasse_H skulle "tvingas" med, vad säger du Lasse?
Båda de föreslagna dagarna ligger alltför nära
inplanerade och betalda banträffar på Sturup
resp Knutstorp. Förstår att Nillet gärna vill köra
skjortan av mig på Superstage, men det nöjet
tvingas han nog vänta med ett tag till
hälsn
Lasse H
inplanerade och betalda banträffar på Sturup
resp Knutstorp. Förstår att Nillet gärna vill köra
skjortan av mig på Superstage, men det nöjet
tvingas han nog vänta med ett tag till
hälsn
Lasse H
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
utan man blir gammal för att man slutar leka !
Den 14/8 ser bäst ut för min del, men jag kan inte säga säkert att jag kan komma.
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
Tack för er feedback, jag har bett om att få boka den 14 augusti. Återkommer så fort jag fått datumet bekräftat!
Daniel Aspenberg
Nu har jag äntligen fått bekräftat att söndagen den 14 augusti är bokad för oss.
Vi kommer att ha banan till vårt förfogande mellan 09:00 – 17:00 med lunchuppehåll mellan 12:00 – 13:00. Superstagekillarna hjälper oss att sätta upp banan och göra i ordning tidtagningen inför dagen, därefter så får vi själva sköta tidtagningen.
Antalet platser är begränsat till 16 stycken så det är först till kvarn som gäller!
Då de har höjt priset med 50% till i år så blir det tyvärr lite dyrare per ekipage. Jag har satt kostnaden per ekipage till 900kr, på så vis går det runt ekonomiskt om vi blir 14 bilar. Skulle vi bli full styrka med 16 bilar så bjuder jag på lunch! Skicka anmälan till suppleant@lccs.nu så återkommer jag med betalningsanvisningar, Inkludera namn och bilmodell i mailet. Anmälan är giltig först när pengarna är inbetalda. Jag skall försöka att besvara mailen så fort jag hinner.
Vi ses!
Vi kommer att ha banan till vårt förfogande mellan 09:00 – 17:00 med lunchuppehåll mellan 12:00 – 13:00. Superstagekillarna hjälper oss att sätta upp banan och göra i ordning tidtagningen inför dagen, därefter så får vi själva sköta tidtagningen.
Antalet platser är begränsat till 16 stycken så det är först till kvarn som gäller!
Då de har höjt priset med 50% till i år så blir det tyvärr lite dyrare per ekipage. Jag har satt kostnaden per ekipage till 900kr, på så vis går det runt ekonomiskt om vi blir 14 bilar. Skulle vi bli full styrka med 16 bilar så bjuder jag på lunch! Skicka anmälan till suppleant@lccs.nu så återkommer jag med betalningsanvisningar, Inkludera namn och bilmodell i mailet. Anmälan är giltig först när pengarna är inbetalda. Jag skall försöka att besvara mailen så fort jag hinner.
Vi ses!
Daniel Aspenberg
Re: Emmaboda Superstage 2011, söndagen den 14 augusti!
Anmälningarna börjar så sakteliga ramla in. Men det finns fortfarande några platser kvar, så skynda att boka din plats innan det är för sent!
Verkar som om det även i år varit lite strul med mailadressen då åtminstone ett mail verkar ha kommit på villovägar. Om ni har skickat mail med anmälan men inte fått något svar ännu, så vore det toppen ifall ni kunde höra av er på nytt. Ni kan även nå mig på sdpettersson@gmail.com
Verkar som om det även i år varit lite strul med mailadressen då åtminstone ett mail verkar ha kommit på villovägar. Om ni har skickat mail med anmälan men inte fått något svar ännu, så vore det toppen ifall ni kunde höra av er på nytt. Ni kan även nå mig på sdpettersson@gmail.com
Daniel Aspenberg
Inga fler som är sugna på Superstage den 14 augusti?
Har tyvärr blivit en del avbokningar sen sist så om det inte trillar in anmälningar under närmsta tiden är jag rädd för att jag måste avboka innan det är försent! Så kom igen, släng in en anmälan och skriv in Emmaboda i kalendern nu!!

Har tyvärr blivit en del avbokningar sen sist så om det inte trillar in anmälningar under närmsta tiden är jag rädd för att jag måste avboka innan det är försent! Så kom igen, släng in en anmälan och skriv in Emmaboda i kalendern nu!!
Daniel Aspenberg
Vi får kanske bjuda in folk från andra klubbar för att få ihop det.
MG eller Miataklubben kanske?
Vilka brukar vi samarbeta med?
MG eller Miataklubben kanske?
Vilka brukar vi samarbeta med?
Maciej
Det har kommit in några fler anmälningar under de senaste dagarna och jag har även lagt ut inbjudan på rejsa.nu, så nu kör vi!
Inga fler Lotusförare som är sugna på att köra? Skynda att anmäl er innan det är försent!
Vi ses!
Inga fler Lotusförare som är sugna på att köra? Skynda att anmäl er innan det är försent!
Vi ses!
Daniel Aspenberg
Hej Daniel,
Har du någon rekommendation på ställe att övernatta på från lördag till söndag? Samma som förra gången, och isåfall har du telefonnumret kvar?
Har du någon rekommendation på ställe att övernatta på från lördag till söndag? Samma som förra gången, och isåfall har du telefonnumret kvar?
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
Detta stället tänker jag övernatta på, verkar finnas hyffsat gott om plats (i skrivande stund) http://sovaistall.50310.se/oodsell wrote:Hej Daniel,
Johnny Karlsson
Opel Speedster
Opel Speedster
Tack Johnny, det är samma ställe som vi övernattade på förra året. Jag kommer att boka in mig också, och hoppas att fler gör det så vi kan ha en liten "get together" på lördagskvällen. Förra året köpte vi en engångsgrill och eldade upp några korvar ihop med några öl.