Halmstad Sports Car Event 23 juli på Brottet

Träffar, bankörningar, möten etc.
Post Reply
Per-Ola
Forumberoende

Halmstad Sports Car Event 23 juli på Brottet

Post by Per-Ola »

Hej alla Lotus-entusiaster!

Jag vill bara "puffa" lite för Halmstad Sports Car Event som går av stapeln lördag 23 juli 2011. Du anmäler dig på www.halmstadsportscarevent.se senast 1:e juli.

Det vore jättekul om det dök upp några så rara ärter som Lotus är. Själv kan jag som bekant inte bidra med Lotus för tillfället.

Eftersom familjen Nilsson nu bor i Halmstad bara ett stenkast från utställningsplatsen finns det övernattningsmöjlighet för de som vill. För att spä på intresset kommer det även att serveras kylda malt-drycker och god spis.

Hälsar

Per-Ola
F d Ordförande i Lotus Car Club of Sweden
Kör för tillfället familjelastbil med bra drag och maffigt motorljud
oodsell
Ordförande i Lotusklubben

Re: Halmstad Sports Car Event 23 juli på Brottet

Post by oodsell »

Per-Ola,
Det låter väldigt lockande, men jag är då på Gotland en vecka med familjen. (Men jag har smugglat med mig Elisen för att snika in mig på Gran Turismo Events bankörning på Gotland Ring, trots att jag inte betalat de 30.000 kr som det kostar att vara med "de stora pojkarna". De bor på lyxhotell i Visby medan vi bor i stugby på Mix Ranch på vischan). Får man ha ölen innestående till ett annat tillfälle?
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
Per-Ola
Forumberoende

Re: Halmstad Sports Car Event 23 juli på Brottet

Post by Per-Ola »

Inbjudan till oss är alltid stående, oavsett bilutställning eller inte. Det är bara kul när det kommer "finbilar" och trevliga människor på besök.

Ölen är alltid väl kyld och redo att förtäras...

Per-Ola  :beer:
F d Ordförande i Lotus Car Club of Sweden
Kör för tillfället familjelastbil med bra drag och maffigt motorljud
Post Reply