Lilla My wrote:Kanon ! Jag är på.
(ursäkta en "forum-amatör", PM:ar ehhh...............?)
PM'a = kidsens lingo för att skicka ett PM (Personligt Meddelande) via forumets meddelandefunktion...
Du bör kunna se att du fått ett meddelande "uppe till vänster" om Farbror Falk gjort rätt...
Nå'n mer i Sthlmstrakten som är intresserad av åka en liten krokvägstur i morgon lördag 110917?
Vi åker från Volvo i Väsby kl10.00, tar en liten sväng genom Uppland, sveper förbi Lunda flygfält och kikar lite när "Challenge-gänget" kämpar med att sätta årets bästa tid i sin konbaneslinga... Sedan tebax mot civilisationen.
Här ses vi:
Apropå Challenge...
Så här såg det ut när junior lotsade Exigen runt Challengebanan vid ett tidigare tillfälle i somras:
Jag hade gärna åkt med om jag kunnat, men i helgen måste jag vara i Göteborg på svensexa. Jag tänkte först passa på och ta Lotusen dit, men efter närmare tanke på hemfärden så tog förnuftet över och beställde en tågbiljett.
Trevlig tur ni som åker. Lasse känner till en del riktigt mysiga småvägar som svänger rejält.
Jag åker gärna med en annan gång när jag inte är bortbokad...
Ni kunde inte haft mer tur med vädret, en sån dag det var i lördags! Hade andra saker på agendan i lördags så kunde tyvärr inte hänga med och då även de närmaste helgerna är uppbokade är jag rädd för att det inte blir så många fler turer i år...