Gänget som körde i Dubai skall även köra 24h i Barcelona 23-25 september.
http://www.24hoursbarcelona.com/
Det är även två team som skall köra Lotus Europa.
Starlistan: http://www.24hoursbarcelona.com/?page=513
Hofmanns Motorsport har startat en blog där man kan följa förberedelserna.
http://www.hofmanns.co.uk/blog/motorspo ... eparations
Vi får hoppas att de bjuder på live-streaming via nätet som sist.
Barcelona 24h 2011
- Nillet
- Forumadministratör
- Posts: 3660
- Joined: Sun 01 Aug, 2004 08:51
- Location: Eslöv, Skåne
- Contact:
Re: Barcelona 24h 2011
Gänget som var i Dubai har nu en hemsida: http://www.lotrdc.com/sport160/
De skall skicka live därifrån.
De skall skicka live därifrån.
- Nillet
- Forumadministratör
- Posts: 3660
- Joined: Sun 01 Aug, 2004 08:51
- Location: Eslöv, Skåne
- Contact:
Re: Barcelona 24h 2011
Live-sändningarna har börjat!
http://www.lotrdc.com/sport160/barcelon ... live-video
http://www.lotrdc.com/sport160/barcelon ... live-video
- Nillet
- Forumadministratör
- Posts: 3660
- Joined: Sun 01 Aug, 2004 08:51
- Location: Eslöv, Skåne
- Contact:
Re: Barcelona 24h 2011
Depå-stopp-övning nummer 1: http://vimeo.com/29462414
Re: Barcelona 24h 2011
Tja, lite mer träning behöver de nog!
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
- Nillet
- Forumadministratör
- Posts: 3660
- Joined: Sun 01 Aug, 2004 08:51
- Location: Eslöv, Skåne
- Contact:
Re: Barcelona 24h 2011
De ligger på 40:e plats nu.
Edward Sandström:s bil leder med 20 varv.
Här är en omkörning som visar Elise svagheter och fördelar.
http://vimeo.com/29532763
Edward Sandström:s bil leder med 20 varv.
Här är en omkörning som visar Elise svagheter och fördelar.
http://vimeo.com/29532763
