Vem var det jag såg?

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
J West
Stamgäst

Vem var det jag såg?

Post by J West »

Vi åker ju relativt ovanliga bilar och möter man en märkes broder så kan det ju vara roligt om man kan få reda på vem man hälsar på :)

Hitta ingen tråd sedan tidigare så denna kan väl ligga kvar så kan näste som undrar skriva här med.

& jag kan börja
Mötte idag Fredag 30/3 en orange Lotus & jag tror det var en Exige på kungsleden i Borås vid 19 tiden ungefär

Inte sett den tidigare så det blev nyfiken om det kommet en till ny Exige till Borås

Väl mött
Jonas
Jonas West Borås
Lotus Exige 220S
Gtz
Stamgäst

Re: Vem var det jag såg?

Post by Gtz »

J West wrote:Vi åker ju relativt ovanliga bilar och möter man en märkes broder så kan det ju vara roligt om man kan få reda på vem man hälsar på :)

Hitta ingen tråd sedan tidigare så denna kan väl ligga kvar så kan näste som undrar skriva här med.

& jag kan börja
Mötte idag Fredag 30/3 en orange Lotus & jag tror det var en Exige på kungsleden i Borås vid 19 tiden ungefär

Inte sett den tidigare så det blev nyfiken om det kommet en till ny Exige till Borås

Väl mött
Jonas

Ett tips är att du kollar i Lotusklubbens utmärkta medlemsregister. Vet du bilens registreringsnummer kan du se om vederbörande är medlem i klubben och var han bor mm.

Hälsningar
Gtz
Stefan
Användare

Post by Stefan »

Hej Jonas!

Det var mig du mötte  :wave: :steer:
Mycket riktigt har jag en (Saffran Yellow) Exige, från 2004 som jag köpte av Morgan,Bennet import.
Jag är inne på min 3:e säsong. Blev glatt överraskad när jag såg din/eran parkerad vid Eskils tryckeri förra veckan.
Vi ses.

Stefan
J West
Stamgäst

Post by J West »

Trevligt!

Då får vi ju försöka ses någon dag då det är fint väder & klämma på varandras bilar :steer:

Som bilnörd trodde jag allt att jag hade sett de flesta roliga bilarna som rullade i stan, men din har jag helt missat.

MVH
Jonas
Jonas West Borås
Lotus Exige 220S
Post Reply