Hade så sakteliga öppnat upp för att det kanske skulle bli en Evora eller möjligtvis en Maserati GranTurismo till nästa år, men att det var en Exige som skulle vara nästa bil på uppfarten hade jag inte kunnat tro! Men ibland måste man bara ta tillfället när det kommer, så nu står jag här som en stolt ägare till en svensksåld Lotus Exige S1!
Fick upp ögonen för just denna bil redan på Automobils träff på Rosersberg 2009 då jag stod bredvid den med min gamla Elise, har ända sedan dess haft bilen i bakhuvudet och tänkt att det någon gång skulle vara skoj att äga en Exige S1.. Till 2010års träff på Rosersberg så hamnade "mina" bilar på omslaget till programmet, dels min rykande nyinköpta Exige och dels min gamla Elise, ståendes sida vid sida. Mitt program har tyvärr kommit på villovägar så är det någon som sitter på ett program från Rosersberg 2010 och kan tänka sig att skilja sig från det får gärna höra av sig!
Här kommer en liten teaserbild, lovar att komplettera med fler bilder så småningom.
Väldigt skoj att återigen vara Lotusägare!!