Det var åtminstone en morgontidig Lotusägare i Stockholm i morse!
http://www.klassiker.nu/
Frukostklubben den 25/4
Frukostklubben den 25/4
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
- Graf Orlok
- Forumveteran
Re: Frukostklubben den 25/4
Jag tänkte åka, men lite för mycket jobb och följaktligen lite för lite sömn på sistone gjorde att jag valde sovmorgon... Kanske nästa gång! ;)
(inte för att min bil kanske riktigt passar in, men ändå... Den är en klassiker i mina ögon!)
(inte för att min bil kanske riktigt passar in, men ändå... Den är en klassiker i mina ögon!)
Staffan Linder
Sekreterare LCCS
--Lotus Exige Sport 350 - 2017--
Sekreterare LCCS
Frukostklubben är ju inte bara för tillbakablickande nostalgiker, den är till för alla som gillar bilhobbyn och tycker det är kul att både se andras åkdon och samtidigt visa upp sin egen "ögonsten". Alltid nåt för alla, alltså. Och idén med kort morgonträff är perfekt - väldigt lite trafik, goda bullar och sedan hela dagen kvar för alla andra "måsten". Och det var ju två Europa på plats, en fin vinröd Europa Special var också där men ägarens namn har jag lagt i minnesluckan. Nåja, kul att träffa bilfolk är det i alla fall! 
- Graf Orlok
- Forumveteran
Låter trevligt. Då åker jag med någon morgonpigg morgon framöver.
/S
/S
Staffan Linder
Sekreterare LCCS
Sekreterare LCCS
Jag får hem min bil i juli , och tänkte åka på det efter hemkomsten

STELLAN
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)