Hej,
Vill sälja min Lotus Super Seven S2 sb22xx som har stått still i ca 30 år. Bilen finns i Kristianstad.
Jag önskar 138 000:- Sek för den.
För mer information om bilen vänligen kontakta mig på +46 705-443631 eller mikael.hansson@lokab.com
Lotus Super Seven
Re: Lotus Super Seven
Mikael, om du lägger ut en bild och lite mer data på bilen (motor, växellåda, historia, etc) så får du nog fler intresserade. Är det en "original" Super 7 eller en av många (ofta välgjorda) replikor?
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
Hej,
Bilen är tillverkad 1968 och kom till Sverige i mitten av 70-talet. Den fick en större chassirenovering runt 1977. Den är i typiskt 80-tals skick med diverse modifieringar bla crossflow och kräver en del jobb för att bli i helt originalskick. Alternativt startar man upp och kör den som ett tidsdokument.
För bilder kontakta mig gärna så ordnar jag detta.
Med vänlig hälsning Mikael
Bilen är tillverkad 1968 och kom till Sverige i mitten av 70-talet. Den fick en större chassirenovering runt 1977. Den är i typiskt 80-tals skick med diverse modifieringar bla crossflow och kräver en del jobb för att bli i helt originalskick. Alternativt startar man upp och kör den som ett tidsdokument.
För bilder kontakta mig gärna så ordnar jag detta.
Med vänlig hälsning Mikael
Bilen är nu såld. Tack för allt intresse.