Såg just det här från Autolife:
"Peters Lotus Exige S (V6) är till salu!
Efter två säsonger i trogen tjänst är det dags att sälja Peters Lotus Exige S. Med 350 hästar och en vikt på strax över 1000 kilo är det en riktig raket. Top Gear tycker att det är världens näst roligaste bil. (Den roligaste är Pagani Zonda). Bilen är i mycket gott skick, har gått 6000 mil och är din för bara 495 000 SEK. Det är 100 000 SEK billigare än den billigaste på Mobile.de. Intresserad? Kontakta Peter:
>> peter@granturismo.org / 070-5300689"
Peter Ternströms Exige S (V6) till salu
Peter Ternströms Exige S (V6) till salu
Göran Forslund
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år
Re: Peter Ternströms Exige S (V6) till salu
Läste i Teknikens värld (tror jag det var) att han ångrade sig. Han skall behålla bilen livet ut 