Jag har inte fått min tidning ännu men jag såg den på Gatwick flygplats i fredags....
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
Läste precis igenom april/maj 2020 upplagan av Absolute Lotus. Kul att se att de håller igång och hittar nya artiklar. Jag var lite tveksam till vad de skulle hitta på efter de inledande numren om olika Lotusmodeller. Men nu är innehållet bredare, allt från teknik och renovering till resereportage. En intressant artikel i det senaste numret handlar om olika platser med anknytning till Lotus. Något att inspireras av när det åter är möjligt att åka till ön igen.
Börjar närma mig slutet på läsningen av Oktober/November-tidningen.
Minsann dyker en medlem upp på bild och namnet på flera medlemmar upp i tidningen.
Utan att avslöja vem kan jag väl säga att det handlar om Angus Marshall och svenska Excel:er.
silke wrote: ↑Sun 03 Jan, 2021 18:50
Någon som fått januari-februari numret än?
Jag tror att senaste numret var Dec-Jan. Blev lite förskjutet i somras p g a pandemin.
Tack, låter bra! Jag har stundtals haft lite problem med leveranserna av min tidning så ville bara kolla om det var en generell försening eller ifall det bara var min tidning som var på vift igen!