Temat inför årets bilutställning i Margaretetorp skall vara tävlingsfordon.
Om någon har en gammal tävlingsbil stående så kontakta Sune Svensson, då blir han glad
(PM:a mig för telefon nummer)
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
Den enda riktigt historiska racerlotusen som jag känner till är Bosse Trims Lotus 47 som han skall åka just historisk racing med, vet inte om det är i utställningsbart skick än. Kolla med honom om han vill ställa ut.
Den enda riktigt historiska racerlotusen som jag känner till är Bosse Trims Lotus 47 som han skall åka just historisk racing med, vet inte om det är i utställningsbart skick än. Kolla med honom om han vill ställa ut.
/Daniel
Margaretetorp ligger alldeles söder om Hallandsåsen och utställningen skall vara 19/6
Skall dit och ställa ut min Lotus.
Någon som känner Bosse? Jag tror nog att Margaretetorp behöver hans bil
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
Lotus wrote:Margaretetorp ligger alldeles söder om Hallandsåsen och utställningen skall vara 19/6
Skall dit och ställa ut min Lotus.
Någon som känner Bosse? Jag tror nog att Margaretetorp behöver hans bil
Ska byta lite grejer med honom framöver. (47:an skall få en bensintank av mig)
Verkar dessutom som han tävlar för LCCS.
Bertil Carlsson i vejbystrand , inte långt ifrån margaretetorp, har en Lotus
Europa mod 47 tror jag den heter som han har tävlat med. Den borde vara med. Utan tvivel
Ytterligare en tanke och varm rekommendation är.
Skall ni dit. Se till och vara där vid 07.00, jag skojar inte, då kommer nästan alla bilar körande för egen maskin. gammal o nytt i en salig blandning. Detta har jag gjort i många år och det är lika njutbart varje gång. Utanför entren finns en gammal nedlagd mack där man kan stå under tak ifall det regnar och så kan man ha de gamla pumparna som avställningsplats för kaffemuggen.