Skåneträff den 13e juni
- Mikael_W
- Forumadministratör
Skåneträff den 13e juni
Förra året arrangerades en Skåneträff där vi körde en trevlig runda i skåne och avrundade det hela med en fika i solen vilket uppskattades av alla närvarande så detta året tänkte vi göra liknande men nu är vi ute i god tid.
Vi möts alla upp i Landskrona på Kasernplan kl 13.00 den 13:e Juni där vi inväntar alla för att sedan köra en trevlig rutt i de Skånska landsbyggderna vilket kommer ta ca 60-90minuter för att sedan avsluta på ett trevligt ställe.
Vi har även bjudit in den danska lotusklubben detta året så vi hoppas på ett mycket högt deltagande.
Anmäl gärna om Ni tänker komma till Mikael Wickström via mail till micke@avsyd.se eller slå en signal på mobilen 0709-709013. Vi kommer även lägga upp en vägbeskrivning till kasernplan på hemsidan.
Vi önskar Er alla välkomna
Mikael Wickström Patrik Nilsson Jan Forsbäck
Vi kommer senare under denna tråd lägga upp den planerade rundan så alla kan ta del av den innan vi kör.
Vi möts alla upp i Landskrona på Kasernplan kl 13.00 den 13:e Juni där vi inväntar alla för att sedan köra en trevlig rutt i de Skånska landsbyggderna vilket kommer ta ca 60-90minuter för att sedan avsluta på ett trevligt ställe.
Vi har även bjudit in den danska lotusklubben detta året så vi hoppas på ett mycket högt deltagande.
Anmäl gärna om Ni tänker komma till Mikael Wickström via mail till micke@avsyd.se eller slå en signal på mobilen 0709-709013. Vi kommer även lägga upp en vägbeskrivning till kasernplan på hemsidan.
Vi önskar Er alla välkomna
Mikael Wickström Patrik Nilsson Jan Forsbäck
Vi kommer senare under denna tråd lägga upp den planerade rundan så alla kan ta del av den innan vi kör.
Mikael, Fisker Karma
- Mikael_W
- Forumadministratör
Vägbeskrivning
Om man går in på nedan länk så ser man exakt vart kasernplan är i landskrona (går även att zooma in och ut)
http://maps.msn.com/(ot5zgg55eslre155fr ... dskrona|L1|
Vi träffas alla vid Landskrona Stadsmuseum (eriksgatan)
Nu håller vi bara tummarna att vädret är med oss
http://maps.msn.com/(ot5zgg55eslre155fr ... dskrona|L1|
Vi träffas alla vid Landskrona Stadsmuseum (eriksgatan)
Nu håller vi bara tummarna att vädret är med oss
Mikael, Fisker Karma
Låter kanon!Om allt klaffar så kommer vi med båda bilarna.En av mina bromsslangar har satt igen sig så jag har beställt nya.Men jag har blivit lovad att få de nya ikväll så det skall nog lösa sig.Själv skall jag börja jobba kl 18 på kvällen så jag kanske måste sticka ifrån lite tidigare.
Vi ses. Micke!
Vi ses. Micke!
- Jan Forsbäck
- Stamgäst
- Mikael_W
- Forumadministratör
Även detta året hade vi vädret med oss och vi kunde alla njuta av en träff i solsken. Totalt blev det 15 lotusar och 1 diablo som dök upp till kasernplan.
Tack alla Ni som kom och hoppas utflykten blev givande, nedan är några bilder från dagen. Vill ni ha några av bilder i högre upplösning så kontakta mig (det finns även lite fler bilder som inte är utlaggda)

Uppställning på parkeringen vid kasernplan

En Elise på inkommande

Cykel? Verkligen flugvikt

Diablon dök även upp till sist

Äntligen på väg ut från Kasernplan

Paus vid skäralid

Tack alla Ni som kom och hoppas utflykten blev givande, nedan är några bilder från dagen. Vill ni ha några av bilder i högre upplösning så kontakta mig (det finns även lite fler bilder som inte är utlaggda)

Uppställning på parkeringen vid kasernplan

En Elise på inkommande

Cykel? Verkligen flugvikt

Diablon dök även upp till sist

Äntligen på väg ut från Kasernplan

Paus vid skäralid

Mikael, Fisker Karma