Hur som helst så var det mycket trevlig läsning i en mycket påkostad tidning .... men det kanske krävs till en sådan kundkrets
Sportivo
Sportivo
Fick ett ex av von Braun's kundtidning Sportivo i brevlådan idag. Eftersom jag inte varit kund vet jag inte riktigt varför, men jag finns väl i något adressregister från något event någonstans ....
Hur som helst så var det mycket trevlig läsning i en mycket påkostad tidning .... men det kanske krävs till en sådan kundkrets
Göran Forslund
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år
- Mr. Anderson
- Stamgäst
Mmm, trevlig läsning var det, GP fick maka på sig....Kan inte mer än erkänna att Zondan verkar ganska vass, trots att jag varit såld på Koenigsegg ett antal år nu. (Skåningen är fortfarande den ohotade favoriten).
Men men, Espriten är inte så långt efter (eller?), dessutom skall den hämtas från lackeraren på lördag!
MvH Viktor Andersson
Men men, Espriten är inte så långt efter (eller?), dessutom skall den hämtas från lackeraren på lördag!
MvH Viktor Andersson
Lotus Turbo Esprit ´84 - Utan turbo suger det!!
- Mikael_W
- Forumadministratör
läste deras vinterförvaringstips och blev där lite fundersam. Jag har alltid servat min bil på våren men där rekommenderade de hösten innan man ställer av.
Vad är egentligen bäst?
Jag kör extremt lite, har typ kört 150mil sedan jag servade bilen förra våren (oljan ser helt ny ut) så frågan är, skall man serva bilen nu på våren eller skall man vänta till hösten innan man ställer av?
Vad är egentligen bäst?
Jag kör extremt lite, har typ kört 150mil sedan jag servade bilen förra våren (oljan ser helt ny ut) så frågan är, skall man serva bilen nu på våren eller skall man vänta till hösten innan man ställer av?
Mikael, Fisker Karma
Kan man köra något annat än Lotus?AndersB wrote:Jag fick också denna tiding, trevlig läsning, undrar om dom försöker få oss till att köra nåt annat än Lotus tro?
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.