Vi är intresserade av att köra på vägarna kring Hörby.
Efter att ha åkt på delar av sträckan som ser trevlig ut. Hoppas att vv har samlat upp allt gruset innan dess.
När vi körde hem så hitta vi en mycket trevlig sträcka som jag kan rekommendera ska skriva en vägbeskrivning när jag har hittat vart vi körde...
MVH Johan & Martin
I LOVE Elise :hyper:
“Everything should be as simple as possible, but not simpler.” — Albert Einstein
JohanSalo wrote:När vi körde hem så hitta vi en mycket trevlig sträcka som jag kan rekommendera ska skriva en vägbeskrivning när jag har hittat vart vi körde...
Riktigt fin åxå ! En vit pärlemorfärg som jag inte sett förr. Samma årsmodell på denna Esprit som jag hade på min. Fast denna hade bakåtvänd barnbilstol ! Med en fin liten kille i.
Gäller att indoktrinera i tid ! Jag har gjort samma med min dotter.
hälsn
Lasse H
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
JohanSalo wrote:När vi körde hem så hitta vi en mycket trevlig sträcka som jag kan rekommendera ska skriva en vägbeskrivning när jag har hittat vart vi körde...
Börjar undra hur ni hittade hem.
jag vet inte men hem kom vi "körde på vägar som vi ansåg var lämpliga lotus vägar. men kul hadde vi.
“Everything should be as simple as possible, but not simpler.” — Albert Einstein
Jodå Ludvig älskar redan sportbilar så när han får följa med i Lotusen så tycker han det är toppen. Han pratar fortfarande om alla fina bilar som var med i söndags. Han var med på Formel 1 medan han fortfarande låg i mammas mage så nog började indoktrineringen i tid med honom.
Jo det var jag som var med på skånerundan förra året och tog med min kusin i diablon.Han har haft en esprit tidigare och blev väl lite missnöjd med diablon.Så den vill han sälja igen. Lite retligt är det att jag inte hann provköra den innan han lämnade den till försäljning.