blinkersglas
blinkersglas
Blinker (+positionsljus)-glas till min S2:a? nån som vet om dessa är Lotus-unika eller om alternativ finnes? mina ser lite "matta" ut och jag skulle vilja ha ett par lite blankare.....
Anders som kör Esprit S2
- Rickard
- Svårt Lotus-beroende
Prova att lacka glasen med klarlack, det brukar liva upp matta plastglas.
Omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme...
Min ständigt föränderliga leksakslåda innehåller:
Maserati Granturismo
Ferrari 308 GTS QV
Alfa Romeo Giulia Sprint GT
Alfa Romeo 1600 GTJ
Honda S800
Laverda 750 SF1
Å en hel del annat.
Min ständigt föränderliga leksakslåda innehåller:
Maserati Granturismo
Ferrari 308 GTS QV
Alfa Romeo Giulia Sprint GT
Alfa Romeo 1600 GTJ
Honda S800
Laverda 750 SF1
Å en hel del annat.
Autosol fungerar bra bara glasen inte är allt för fula, fulla med stenskott eller andra större skador.
STELL:
Helt off topic, men jag måste bara få fråga: Varför skriver du alltid med stora bokstäver? När man skriver på forum så betyder stora bokstäver att man skriker... Jag har egentligen inte med saken att göra, och det finns säkert en bra förklaring, men jag är nyfiken av mig
STELL:
Helt off topic, men jag måste bara få fråga: Varför skriver du alltid med stora bokstäver? När man skriver på forum så betyder stora bokstäver att man skriker... Jag har egentligen inte med saken att göra, och det finns säkert en bra förklaring, men jag är nyfiken av mig
Esprit Turbo -88 *SÅLD*
- EXCEL,PATRIK.
- Forumveteran
Hej.
På andra plastdetaljer såsom spolarbehållare bromsv osv så vet jag av god erfarenhet att varmt vatten och maskindiskmedel gör underverk, låt bara detaljen ligga i vattnet över natten så ser den ut som ny. Har ej provat med blinkersglas, men om inte det andra fungerar så kan du prova detta.
Må gott
Patrik.
På andra plastdetaljer såsom spolarbehållare bromsv osv så vet jag av god erfarenhet att varmt vatten och maskindiskmedel gör underverk, låt bara detaljen ligga i vattnet över natten så ser den ut som ny. Har ej provat med blinkersglas, men om inte det andra fungerar så kan du prova detta.
Må gott
Patrik.
ENKELT!Tobbe wrote:Autosol fungerar bra bara glasen inte är allt för fula, fulla med stenskott eller andra större skador.
STELL:
JAG OCH SPRÅK ÄR INTE KOMPISAR. JAG LÄRDE MIG ALDRIG NÄR MAN HAR STORA Å SMÅ BOKSTÄVER I SKOLAN.
LÄSTE FÖRMYCKET BILLITERATUR REDAN DÅ
STELLAN
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236