Tack till alla er som ordnade en mkt trevlig trackday idag !
Kul att så mkt lotusfolk deltog, detta måste vara det event som lockat flest medlemmar på många år. Jag har då aldrig sett 4 lotus europa tillsammans med 5 exige tidigare...
Här är lite bilder från dagen, så ni andra ser vad ni missade.
Omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme...
Fina bilder.
Ja det var trevligt även om jag bara höll till i depån.
Mycket trevliga människor man träffade.
Det kunde varit varmare men eftersom det inte regnade på banan mer än i slutet hade vi nog ändå tur med vädret
Last edited by Finn on Sun 03 Jun, 2007 06:48, edited 1 time in total.
Känns mycket tråkigt att jag inte kunde närvara. Fick dessvärre förhinder på jobbet som jag inte kunde råda över.
Oavsett så är jag glad för er skull då ni verkar ha haft en riktigt bra dag till skillnad mot mig som har jobbat hela dagen
Stefan Jonasson
Jonasson Motorsport www.jmsport.se
Lotus Elise Motorsport
Efter ett halvårs planering och massor av förväntningar så fick vi en regntung dag på Sturup. På eftermiddagen regnade det ganska ymningt mellan 14.30 - 16.00. Dock ej värre än att körningarna kunne fortgå. Tyvärr med någon incident. Jag fick intrycket att våra ban-noviser hade lika roligt som "ring-rävarna". Vi räknar med att kunna upprepa arrangemanget nästa år. Vi har redan fått löfte från vår sponsor, Wendels, att få bidrag även -08. Härlig blandning av bilar på banan, vilket ju Rickards bilder bekräftar.
Tack för denna gång !!
hälsn
Lasse H
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
Träffens klart coolaste bil, ballt att se någon köra en gammal Europa och på 165or! Det inger hopp för min egen framtid. Synd att jag inte kunde närvara med min. Är det någon som har fler bilder på den vita Europan?
maxcarlsson wrote:Träffens klart coolaste bil, ballt att se någon köra en gammal Europa och på 165or! Det inger hopp för min egen framtid. Synd att jag inte kunde närvara med min. Är det någon som har fler bilder på den vita Europan?
Jag tog drygt 2 GB bilder igår, så jag har bilder på istort sett alla bilar "in action", fyller på med några fler på den vita orginal europan.
Omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme...
Jag tackar också för en fin dag, bankörningen gav mersmak.
På vägen hem till Karlskrona så kom det fina vädret strax norr om Lund, just typiskt.
Det blir bättre väder nästa år.
Marcus bild på min fälg och Patriks fina bild på min bil på banan förtjänar ett omnämnande
Kan bara instämma i ovanstående lovsång av lördagens arrangemang.
Tack till alla er som jobbat fram en mycket ambitiös dag på Sturup med tillhörande kringarrangemang (tipsrundan med bil var gungigare är Balder på Liseberg )
Också stort tack till Jan-Inge på Wendels som var en starkt bidragande orsak till att LCCS kunde genomföra dagen.
Per-Ola
F d Ordförande i Lotus Car Club of Sweden
Kör för tillfället familjelastbil med bra drag och maffigt motorljud
Som självpåtagen representant för den grupp personer som jobbat med att få vår banträff (med tillbehör !) till stånd vill jag säga att vi är glada att det trots ett tämligen blött väder ändå blev ett i det stora lyckat arrangemang. Precis som ordförande vill jag säga ett varmt TACK ! till Jan-Inge Theander och hans medarbetare för att man gjort det hela möjligt. Utan er sponsring och moraliska stöd hade det säkert ej blivit av !
Sen har ju Jan-Inge lovat att ställa upp som sponsor även till nästa år. Så var vi ska göra nu är att försöka rättvist utvärdera lördagens möte. Era enkätsvar kommer då till god hjälp. Ambitionen är att det ska bli ännu bättre nästa gång. Till sist ett tack från mig till körledaren Birger med "assistenten" Nillet för en lysande insats.
Och till alla deltagare: "Tack och vi ses nästa år !"
hälsn
Lasse H
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !