Ur Lotusögon sett en väldigt intressant startuppställning på morgonens GP2 premiär i Abu Dhabi.
- Romain Grosjean i pole, Romain som även är en av Lotus Renault GPs reservförare.
- Jules Bianchi delar första startled med Romain, Jules kör för Lotus Art (Lotus Groups team i GP2).
- Davide Valsecchi startar från tredje startruta, Davide kör för Air Asia (Team Lotus team i GP2).
Som om inte detta vore nog så startar Markus Eriksson från sjätte startruta, Markus som verkar trivas bra i sitt nya team iSport. Tror även att den nya GP2 bilen passar Markus körstil bättre jämfört med fjolårets modell som han inte riktigt lyckades få fart på.
Må Markus vinna och bästa Lotus komma tvåa!
