Har helt missat Race Of Champions...
Lotus F1 meddelar att Heikki är OK efter att ha kört Audi R8.
http://www.youtube.com/watch?v=RRLCBI68xI8
Race of Champions
Re: Race of Champions
Riktigt otäck olycka som tydligen satte sina spår på både Heikki och hans flickvän som var passagerare. Läs Heikki berätta om kraschen på Aftonbladet.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/m ... 8202106.ab
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/m ... 8202106.ab
Daniel Aspenberg
Lotus Elise Sport 220 -20
Lotus Elise Sport 220 -20