Page 1 of 1

Race of Champions

Posted: Mon 29 Nov, 2010 11:54
by Nillet
Har helt missat Race Of Champions...
Lotus F1 meddelar att Heikki är OK efter att ha kört Audi R8.
http://www.youtube.com/watch?v=RRLCBI68xI8

Re: Race of Champions

Posted: Tue 30 Nov, 2010 20:37
by silke
Riktigt otäck olycka som tydligen satte sina spår på både Heikki och hans flickvän som var passagerare. Läs Heikki berätta om kraschen på Aftonbladet.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/m ... 8202106.ab