Race of Champions
Posted: Mon 29 Nov, 2010 11:54
Har helt missat Race Of Champions...
Lotus F1 meddelar att Heikki är OK efter att ha kört Audi R8.
http://www.youtube.com/watch?v=RRLCBI68xI8
Lotus F1 meddelar att Heikki är OK efter att ha kört Audi R8.
http://www.youtube.com/watch?v=RRLCBI68xI8