Sändningarna från Silverstone kan ses här:
Del 1: http://www.youtube.com/watch?v=pUIPFWEBUbA
Del 2: http://www.youtube.com/watch?v=P2uPYKlTIN0
Del 3: http://www.youtube.com/watch?v=U_yJ1AQ8qTA
Del 4: http://www.youtube.com/watch?v=Dl7N9TRfo8Q (Avslutas med lite från Dijon)
Jag har bara tittat på del 3 men OJ vad kul med tät racing...