Page 1 of 1

Grand Prix - Racinghjältar söndagar på TV10

Posted: Fri 30 Sep, 2011 07:42
by Stefan_A
TV10 sänder den brittiska serien "Grand Prix: Racinghjältar" på söndagar, 16:40 - 17:50

Re: Grand Prix - Racinghjältar söndagar på TV10

Posted: Fri 30 Sep, 2011 10:30
by STELL
Tack .
Det får man inte missa.

Re: Grand Prix - Racinghjältar söndagar på TV10

Posted: Fri 30 Sep, 2011 11:53
by Lasse H
Jag såg programmet om Jackie Stewart.
Mycket bra. Bäst av allt var att se den tidens
F1:or. Kan inte låta bli att tycka dom var
elegantare förr ! Vem porträtteras denna gång ?

hälsn
Lasse H

Re: Grand Prix - Racinghjältar söndagar på TV10

Posted: Fri 30 Sep, 2011 12:36
by Finn
Trisst man inte har TV10.. :(

Re: Grand Prix - Racinghjältar söndagar på TV10

Posted: Fri 30 Sep, 2011 13:33
by Lasse H
Finn !
Som tröst för den bristen kan jag berätta att långt ifrån
hela deras programutbud är intressant. Visar bl a
amerikansk fotboll ! Något av det tråkigaste jag kan
tänka mig. Undrar varför det heter fotboll när man ju inte
får lov att sparka bollen ?? Med tanke på spelarnas utstyrsel
och beteende kanske det skulle heta machoboll istället ?

hälsn
Lasse H

Re: Grand Prix - Racinghjältar söndagar på TV10

Posted: Fri 30 Sep, 2011 13:48
by Nillet
Har tillfälligt Viasat Motor och då följer bla Sport och TV10 med.
Har försökt titta på Nashcar, men kan inte hålla mig vaken i mer än 2 varv och de brukar köra en 300-500 st... :indifferent07: