Grand Prix - Racinghjältar söndagar på TV10
Grand Prix - Racinghjältar söndagar på TV10
TV10 sänder den brittiska serien "Grand Prix: Racinghjältar" på söndagar, 16:40 - 17:50
Stefan Axelsson
Blogg: https://stefansmodellbilar.wordpress.com
Opel Speedster -01 :: såld
Lotus Evora S -12 :: såld
Lotus Esprit S3 -84 :: såld
Lotus Elan S2 -94 :: såld
Jaguar F-Type -13 :: Leksak
Mini Cooper S -20 :: Bruksbil
Blogg: https://stefansmodellbilar.wordpress.com
Opel Speedster -01 :: såld
Lotus Evora S -12 :: såld
Lotus Esprit S3 -84 :: såld
Lotus Elan S2 -94 :: såld
Jaguar F-Type -13 :: Leksak
Mini Cooper S -20 :: Bruksbil
Re: Grand Prix - Racinghjältar söndagar på TV10
Tack .
Det får man inte missa.
Det får man inte missa.
STELLAN
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
Re: Grand Prix - Racinghjältar söndagar på TV10
Jag såg programmet om Jackie Stewart.
Mycket bra. Bäst av allt var att se den tidens
F1:or. Kan inte låta bli att tycka dom var
elegantare förr ! Vem porträtteras denna gång ?
hälsn
Lasse H
Mycket bra. Bäst av allt var att se den tidens
F1:or. Kan inte låta bli att tycka dom var
elegantare förr ! Vem porträtteras denna gång ?
hälsn
Lasse H
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
utan man blir gammal för att man slutar leka !
Re: Grand Prix - Racinghjältar söndagar på TV10
Trisst man inte har TV10.. 
Re: Grand Prix - Racinghjältar söndagar på TV10
Finn !
Som tröst för den bristen kan jag berätta att långt ifrån
hela deras programutbud är intressant. Visar bl a
amerikansk fotboll ! Något av det tråkigaste jag kan
tänka mig. Undrar varför det heter fotboll när man ju inte
får lov att sparka bollen ?? Med tanke på spelarnas utstyrsel
och beteende kanske det skulle heta machoboll istället ?
hälsn
Lasse H
Som tröst för den bristen kan jag berätta att långt ifrån
hela deras programutbud är intressant. Visar bl a
amerikansk fotboll ! Något av det tråkigaste jag kan
tänka mig. Undrar varför det heter fotboll när man ju inte
får lov att sparka bollen ?? Med tanke på spelarnas utstyrsel
och beteende kanske det skulle heta machoboll istället ?
hälsn
Lasse H
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
utan man blir gammal för att man slutar leka !
- Nillet
- Forumadministratör
- Posts: 3660
- Joined: Sun 01 Aug, 2004 08:51
- Location: Eslöv, Skåne
- Contact:
Re: Grand Prix - Racinghjältar söndagar på TV10
Har tillfälligt Viasat Motor och då följer bla Sport och TV10 med.
Har försökt titta på Nashcar, men kan inte hålla mig vaken i mer än 2 varv och de brukar köra en 300-500 st...
Har försökt titta på Nashcar, men kan inte hålla mig vaken i mer än 2 varv och de brukar köra en 300-500 st...