Grand Prix - Racinghjältar söndagar på TV10

Här pratar vi om Lotus:ar i motorsport, men även annat inom motorsport.
Post Reply
User avatar
Stefan_A
Moderator
Posts: 1842
Joined: Wed 13 Dec, 2006 18:38
Location: Saltsjö-Boo

Grand Prix - Racinghjältar söndagar på TV10

Post by Stefan_A »

TV10 sänder den brittiska serien "Grand Prix: Racinghjältar" på söndagar, 16:40 - 17:50
Stefan Axelsson

Blogg: https://stefansmodellbilar.wordpress.com

Opel Speedster -01 :: såld
Lotus Evora S -12 :: såld
Lotus Esprit S3 -84 :: såld
Lotus Elan S2 -94 :: såld
Jaguar F-Type -13 :: Leksak
Mini Cooper S -20 :: Bruksbil
User avatar
STELL
Svårt Lotus-beroende
Posts: 1059
Joined: Wed 08 Jan, 2003 11:12
Location: STOCKHOLM

Re: Grand Prix - Racinghjältar söndagar på TV10

Post by STELL »

Tack .
Det får man inte missa.
STELLAN

2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
User avatar
Lasse H
Svårt Lotus-beroende
Posts: 2809
Joined: Thu 02 Oct, 2003 09:19
Location: Skåne

Re: Grand Prix - Racinghjältar söndagar på TV10

Post by Lasse H »

Jag såg programmet om Jackie Stewart.
Mycket bra. Bäst av allt var att se den tidens
F1:or. Kan inte låta bli att tycka dom var
elegantare förr ! Vem porträtteras denna gång ?

hälsn
Lasse H
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
Finn
Forumveteran
Posts: 438
Joined: Sat 07 Oct, 2006 16:12

Re: Grand Prix - Racinghjältar söndagar på TV10

Post by Finn »

Trisst man inte har TV10.. :(
User avatar
Lasse H
Svårt Lotus-beroende
Posts: 2809
Joined: Thu 02 Oct, 2003 09:19
Location: Skåne

Re: Grand Prix - Racinghjältar söndagar på TV10

Post by Lasse H »

Finn !
Som tröst för den bristen kan jag berätta att långt ifrån
hela deras programutbud är intressant. Visar bl a
amerikansk fotboll ! Något av det tråkigaste jag kan
tänka mig. Undrar varför det heter fotboll när man ju inte
får lov att sparka bollen ?? Med tanke på spelarnas utstyrsel
och beteende kanske det skulle heta machoboll istället ?

hälsn
Lasse H
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
User avatar
Nillet
Forumadministratör
Posts: 3660
Joined: Sun 01 Aug, 2004 08:51
Location: Eslöv, Skåne
Contact:

Re: Grand Prix - Racinghjältar söndagar på TV10

Post by Nillet »

Har tillfälligt Viasat Motor och då följer bla Sport och TV10 med.
Har försökt titta på Nashcar, men kan inte hålla mig vaken i mer än 2 varv och de brukar köra en 300-500 st... :indifferent07:
Niklas (forum-admin)
Westfield SEIW - http://www.nillet.com
http://www.ellensagentur.se
Post Reply