Nu på Lördag är det dags för ett nytt event för Engelska bilar, Autostable Britmeet vid Taxinge Slott i Sörmland.
Jag tänkte ge mig dit med minst en bil, OM inte regnet öser ner.
Om det är fler Stockholmare som har samma planer vore det kul om vi kunde göra sällskap?
Evenemanget börjar 12.00, så de som vill göra oss sällskap kommer till Statoil Skärholmen vid 10.00.
Sen kör vi de mindre vägarna fram till Taxinge.
Skriv gärna här om du åker med, eller om du kommer dit direkt!
Läs gärna mer om evenemanget på: http://www.autostable.se/autostable/bri ... -5-7058137
Vi ses förhoppningsvis på Lördag?
Autostable Britmeet på Taxinge Slott 5 Maj
Autostable Britmeet på Taxinge Slott 5 Maj
Håkan Bengtsson, Ansvarig för Bankörning LCCS
Tidigare Esprit-frälst men just nu en Honda-Elise S1, Exige 360 Cup, Zero 7 samt Formel Ford 1600 tävlingsbilar Royale RP21, Van Diemen RF76, Reynard F83. Även delägare i frugans Emira

Tidigare Esprit-frälst men just nu en Honda-Elise S1, Exige 360 Cup, Zero 7 samt Formel Ford 1600 tävlingsbilar Royale RP21, Van Diemen RF76, Reynard F83. Även delägare i frugans Emira
Re: Autostable Britmeet på Taxinge Slott 5 Maj
Hej,
Jag tänkte oxå ta mig till Taxingeslott. Statoil Skärholmen vid 10 blir bra.
/ Lasse
Jag tänkte oxå ta mig till Taxingeslott. Statoil Skärholmen vid 10 blir bra.
/ Lasse
Lars Myrgård
Elise S2 -01
Elise S2 -01
Kul Lasse!
Några fler?
Några fler?

Hej Håkan,
Blev klar med renoveringen av kylsystemet i förrgår och missade detta helt. Jag följer med nästa gång. Esprit S3 87' grattis
/Fredrik
Blev klar med renoveringen av kylsystemet i förrgår och missade detta helt. Jag följer med nästa gång. Esprit S3 87' grattis
/Fredrik
Lotus Lös 
Det var ett trevligt arrangemang, ska bara komma ihåg att göra "egen" info-skylt till nästa gång. Det gjorde ju inte heller något att det inte var så mycket trafik på hemvägen till Västerås. 
Mazda Miata ND 2.0 -19 2025-20??
Lotus Elise Sport 220 april MY17 2017-20??
Lotus Elise 111R MY07 2011-2017
BMW Z3 2.8 2003-2011
LCCS Webmaster
webmaster[at]lccs.nu
Lotus Elise Sport 220 april MY17 2017-20??
Lotus Elise 111R MY07 2011-2017
BMW Z3 2.8 2003-2011
LCCS Webmaster
webmaster[at]lccs.nu
Tack Fredrik! Vi ses vid nästa tillfälle. Min S3:a väntar på C-service av Lasse W med bl.a. ny kamrem etc. som är mer än 15 år gammal (men bara 500mil !!!) innan jag vågar mig ut med den.
Tack för sällskapet Lasse och kul att träffas Per!
Jag hoppas vi får fler tillfällen att köra tillsammans.
Om inte förr, så kanske till årsmötet som i år hamnar i Östergötland (Skänninge-Mjölby) där det bl.a. utlovats
rally på mycket trevliga slingervägar.
Vi ses!
Tack för sällskapet Lasse och kul att träffas Per!
Jag hoppas vi får fler tillfällen att köra tillsammans.
Om inte förr, så kanske till årsmötet som i år hamnar i Östergötland (Skänninge-Mjölby) där det bl.a. utlovats
rally på mycket trevliga slingervägar.
Vi ses!

Ok, ska bli kul att se den. Säg bara till om du vill hjälp att ställa in förgasarna etc. Då syns vi i Skännige om inte annat dyker upp/Fredrik
Lotus Lös