Hej,
Mats Hallgren Lotus Göteborg här.
Jag undrar om det finns några bilar i Göteborgs regionen som går att " låna" ( ej köras med) den 23/8. Det skulle vara kul om det fanns några "äldre" bilar på plats.
maila mig på mats.hallgren@lotusgoteborg.se
Lotus Bilar
-
Lotus Göteborg
- Användare
Lotus Bilar
Mvh
Lotus Göteborg
Mats Hallgren
+46 31 7232725
Arnegårdsgatan 4
431 49 Mölndal
mats.hallgren@lotusgöteborg.se
www.lotusgöteborg.se
Lotus Göteborg
Mats Hallgren
+46 31 7232725
Arnegårdsgatan 4
431 49 Mölndal
mats.hallgren@lotusgöteborg.se
www.lotusgöteborg.se
Re: Lotus Bilar
Hej Mats,
Vilka tider vill du att bilarna ska stå där? Hela dagen eller bara på kvällen?
Vilka tider vill du att bilarna ska stå där? Hela dagen eller bara på kvällen?
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
Re: Lotus Bilar
Önskemålet är att ha några olika Lotusmodeller från tidigare år under torsdag 23/8 ca kl 17 - 21 då det är en VIP-inviging. Jag räknar med att ta dit min Elan Sprint, men det vore trevligt med några till, t ex Europa, Esprit, +2, Excel, Elise S1, etc.
Om du har möjlighet att komma med din bil så kontakta mig på oodsell@volvocars.com eller Mats Hallgren på mats.hallgren@lotusgoteborg.se
Om du har möjlighet att komma med din bil så kontakta mig på oodsell@volvocars.com eller Mats Hallgren på mats.hallgren@lotusgoteborg.se
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.