Hej
Nu är det hög tid att boka, för dig som inte redan har gjort det. Vi har just nu 2 bilplatser och 2 dubbelhytter kvar. (Först till kvarn gäller)
Avfärd sker från Göteborg den 31/5 kl. 10:00 (Check-in 09.00). Hemfärd sker den 8/6 från Newcastle kl 15.00 (Check-in 14:00).
Vi har nu fått fram ett pris, som vi tycker är ganska förmånligt för medlemarna. Bilen kostar 702:-/enkel väg. Plats i utsides dubbelhytt med fönster kostar 1.396:-/ person t.o.r.
Vi måste snarast till DFDS rapportera namn, ålder och registreringsnummer på bilen. För Dig som är intresserad ber jag därför att snarast maila mig de uppgifterna. För de som åker ensamma, ange gärna om du har några önskemål om vem Du vill dela hytt med. (I ressällskapet. Övriga önskemål kan vi inte lösa i klubbens regi)
Har du önskemål om annan hemresedag går detta att boka om. Färjan går från Newcastle måndagar och torsdagar. Alternativa hemresedagar blir då 5/6, 12/6, 15/6 osv. Glöm inte att ange om du vill åka hem annan dag än den 8/6.
Vi anmälan skall 50% av kostnaden betalas snarast eftersom klubben skall betala anmälningsavgifterna under denna vecka. Resterande 50% skall vara betalda till den 28/5. Inbetalning skall ske till LCCS Pg 839745-7.
Har Du några frågor om resan är Du välkommen att ta kontakt med mig eller med Mikael Wickström.
Hälsningar
Ingmar Nygren
Kassör LCCS
0472-48757
ingmar@ello.se
This message transmitted on 100% recycled electrons