HEJ MICKE!
VI BRUKAR TRÄFFAS HEMMA HOS EVA OCH LASSE I SOLLENTUNA,, FÖR OVAN NÄMNDA MORGONFIKA. SEN ÅKER VI DIT TILLSAMMANS SOM "UTSTÄLLARE". MAO VI ÄR DÄR INNAN KL 9,45.
DET BRUKAR INTE VARA NÅGOT PROBLEM ATT FÅ TIDEN ATT GÅ, DÅ DET ÄR MYCKET BILAR, OCH MÅNGA ATT PRATA MED DÄR.
NÅGRA KOMMER DIREKT TILL ROSERSBERG SOM BETALANDE OCKSÅ, MAO EFTER KL9,45.
DU ÄR MYCKET VÄLKOMMEN PÅ VILKET SÄTT DU SJÄLV ÖNSKAR.
STELLAN
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
JAG HAR MEDDELAT TILL AUTOMOBIL OCH BÅDE BENGT DIDEN OCH ERIC LUND ATT VI BLIR SOM VANLIGT CA 10-15 BILAR, OCH ATT VI INTE VILL STÅ UNDER TRÄDEN(VILKET VI GJORDE FÖRRA ÅRET).
STELLAN
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
HEJ EVA!
JAG TROR PATRIK AXELSSON KOMMER VIA SOLLENTUNA ÅXÅ, ENL SAMTAL FÖR NÅGON VECKA SEDAN.
KOMMER INTE BRÖDERNA BENGTSSON ÅXÅ?
DE HAR TROLIGEN MINST EN FUNGERANDE BIL, ELLER?!
VI HÖRS OCH SYNS
STELLAN
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
Lugn Eva. Jag har pratat med chefen och hon har meddelat att hon kommer att medverka och köra en av våra bilar. Så vem vet, vi kanske dyker upp med 2 bilar och med kommer i så fall även min son. Hon måste bara provköra bilen och se att hon klarar av den först. Bror min kommer inte, han är då i Krekland.
Jag och fru Stina kommer troligen att dyka upp också :-), som det ser ut nu både med Esprit och Europa ( som förnuvarande ligger i delar på garagegolvet efter bankörning på Kullen ;-) tihi ).