Ny i dette forum

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
Mikael
Användare

Ny i dette forum

Post by Mikael »

:wave:
Hej Alle,
Jeg er helt ny i dette forum, så jeg vil gerne præsentere mig selv. Mit navn er Mikael. Jeg kommer oprindelig från Danmark, men jeg har boet i Malmö sammen med min kæreste i det sidste år. Jeg er desværre icke så god till at skrive svensk endnu, men jeg håber at I forstår hvad jeg skriver alligevel. Ellers skriver I bare, så skal jeg prøve at gøre mig bedre forståelig. Grunden til jeg har meldt mig ind i dette forum, er fordi jeg har beslutet købe en ny 111s hos Wendel i näste vecka.
Jeg ville i den sammenhæng hører om der er nogen ting man skal være særlig opmærksom på? Gode som dårlige erfararinger er mycket velkomne!

/Mikael
Guest

Post by Guest »

Välkommen till forumet och välkommen som Lotusägare!

När ska du hämta din bil? Vilken färg och specifikationer är det?
Mikael
Användare

Post by Mikael »

Jeg skal underteckna papirerne på lördag. Der går så en vecka mere før jeg kan hente den. Det er en elise S2 111s i silver (Utan hardtop og air con).

/MIkael
Guest

Post by Guest »

Är det denna bil? Dvs i quartzmetallic? (Den snyggaste färgen som finns  :bigl: )

Image
Mikael
Användare

Post by Mikael »

Nej, men den er snyg. Vi kunne vælge mellem silver eller starlight black hvis vi vil have den leveret nu og til tillsatt pris.

/Mikael
Guest

Post by Guest »

Angående vad du ska tänka på. Nu när det börjar bli höst med regn och kyla ska du framför allt tänka på att den inte har ABS och dessutom smala framdäck. Prova hur det känns och bromsa på blött underlag.

I övrigt är det bara att gasa på!
Mikael
Användare

Post by Mikael »

O.K. Jeg forvänta at lige så snart at det bliver riktigt kallt skal den i garage till näste vår.

/Mikael
Guest

Post by Guest »

Kom gärna med en rapport när du kört bilen för första gången!
Mikael_W
Forumadministratör

Post by Mikael_W »

man frå gratulera till köpet...Får hoppas vi ser dig på träffarna till våren.

Häls
/Micke
Mikael, Fisker Karma
Post Reply