Bertil sa att jag skulle ta kontakt med en Laban. Har hans telefonnr hemma. Är det någon som klänner till denna Laban ? Iof om Bertil rekommenderar honom så kan det inte vara fel men skulle vara fel om någon på forumet vet mer.
Dax för hjälp i Stockholmstrakten
Dax för hjälp i Stockholmstrakten
I sommras så ropade jag på hjälp ifrån södra Sverige. Det löste sig på bästa sätt. Fick kontakt med o hjälp av Bertil Carlsson. Nu är det dax igen
. Infästningen till dörrarnas gångjärn är slut. Behöver bytas med plastjobb. Det är trasigt
.
Bertil sa att jag skulle ta kontakt med en Laban. Har hans telefonnr hemma. Är det någon som klänner till denna Laban ? Iof om Bertil rekommenderar honom så kan det inte vara fel men skulle vara fel om någon på forumet vet mer.
Anders/Elise 111R
Re: Dax för hjälp i Stockholmstrakten
Hej Anders,AB wrote:Bertil sa att jag skulle ta kontakt med en Laban.
Laban, eller Lars Sandblom som han heter, är ett inarbetat namn inom Lotusklubben. Han är bl a besiktiningsman för försäkringsfrågor. Jag vet dock ingen som har personlig erfarenhet av att lämna sin bil till honom. Men, som du skriver, rekommenderar Bertil honom kan det inte vara fel.
Hälsar
Per-Ola
F d Ordförande i Lotus Car Club of Sweden
Kör för tillfället familjelastbil med bra drag och maffigt motorljud
Kör för tillfället familjelastbil med bra drag och maffigt motorljud