Trängselskatt

Här är ni välkomna att prata om allt mellan himmel och jord!
eon
Forumberoende

Post by eon »

Häftig kilning i max 8 km/h.
/Erik Olsson
SÅLD: Elise 111S -03
henrikln
Stamgäst

Post by henrikln »

Lasse H wrote:Du kan väl berätta, Henrik, när du fått bilderna på dina "förseelser" om dessa bilder överhuvudtaget går att tolka.
Jag fick aldrig se några bilder, utan fick bara ett brev där de skrev att min omprövning godkänts. Några dagar senare fick jag en plusgiro-utbetalningsblankett som kostade 30:- att lösa in på pernsionärsdagis (kassaservice). Det var 190:- (-30) jag fick tillbaka... Jag betalade in avgifterna via mitt mastercard på vv:s hemsida - kunde de inte helt enkelt satt tillbaka pengarna på det då?!? hade varit billigare för alla...
Image Image

Maserati 222E ('89) - Sportbilen för soliga sommardagar
Mazda MX-3 1.6i ('96) - Roliga jobbpendlarbilen
SAAB 9-5 2.3t ('01) - Hästdragar- och långfärdsbilen
Sjöstrand
Stamgäst

Post by Sjöstrand »

henrikln wrote:
Lasse H wrote:Du kan väl berätta, Henrik, när du fått bilderna på dina "förseelser" om dessa bilder överhuvudtaget går att tolka.
Jag fick aldrig se några bilder, utan fick bara ett brev där de skrev att min omprövning godkänts. Några dagar senare fick jag en plusgiro-utbetalningsblankett som kostade 30:- att lösa in på pernsionärsdagis (kassaservice). Det var 190:- (-30) jag fick tillbaka... Jag betalade in avgifterna via mitt mastercard på vv:s hemsida - kunde de inte helt enkelt satt tillbaka pengarna på det då?!? hade varit billigare för alla...
...och på radion säger de att det ser ut som majoriteten kommer att rösta för fortsatt trängselskatt i folkomröstningen...
Rickard
Svårt Lotus-beroende

Post by Rickard »

Sjöstrand wrote: ...och på radion säger de att det ser ut som majoriteten kommer att rösta för fortsatt trängselskatt i folkomröstningen...
Man ska inte lyssna för mkt på vad dom säger på radion, det är bara propaganda !! (hoppas jag)
Omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme...

Min ständigt föränderliga leksakslåda innehåller:
Maserati Granturismo
Ferrari 308 GTS QV
Alfa Romeo Giulia Sprint GT
Alfa Romeo 1600 GTJ
Honda S800
Laverda 750 SF1

Å en hel del annat.
Sjöstrand
Stamgäst

Post by Sjöstrand »

Rickard wrote:
Sjöstrand wrote: ...och på radion säger de att det ser ut som majoriteten kommer att rösta för fortsatt trängselskatt i folkomröstningen...
Man ska inte lyssna för mkt på vad dom säger på radion, det är bara propaganda !! (hoppas jag)
Tja, det är väl inte så konstigt egentligen. De flesta som bor , de har inte bil och varför skulle de rösta nej då de inte påverkas negativt?

Vi som bor runt om Stockholm och som påverkas har inte rätt att rösta.
eon
Forumberoende

Post by eon »

Svenskar är ett självdestruktivt släkte.
/Erik Olsson
SÅLD: Elise 111S -03
Post Reply