Trängselskatt
Jag fick aldrig se några bilder, utan fick bara ett brev där de skrev att min omprövning godkänts. Några dagar senare fick jag en plusgiro-utbetalningsblankett som kostade 30:- att lösa in på pernsionärsdagis (kassaservice). Det var 190:- (-30) jag fick tillbaka... Jag betalade in avgifterna via mitt mastercard på vv:s hemsida - kunde de inte helt enkelt satt tillbaka pengarna på det då?!? hade varit billigare för alla...Lasse H wrote:Du kan väl berätta, Henrik, när du fått bilderna på dina "förseelser" om dessa bilder överhuvudtaget går att tolka.

Maserati 222E ('89) - Sportbilen för soliga sommardagar
Mazda MX-3 1.6i ('96) - Roliga jobbpendlarbilen
SAAB 9-5 2.3t ('01) - Hästdragar- och långfärdsbilen
...och på radion säger de att det ser ut som majoriteten kommer att rösta för fortsatt trängselskatt i folkomröstningen...henrikln wrote:Jag fick aldrig se några bilder, utan fick bara ett brev där de skrev att min omprövning godkänts. Några dagar senare fick jag en plusgiro-utbetalningsblankett som kostade 30:- att lösa in på pernsionärsdagis (kassaservice). Det var 190:- (-30) jag fick tillbaka... Jag betalade in avgifterna via mitt mastercard på vv:s hemsida - kunde de inte helt enkelt satt tillbaka pengarna på det då?!? hade varit billigare för alla...Lasse H wrote:Du kan väl berätta, Henrik, när du fått bilderna på dina "förseelser" om dessa bilder överhuvudtaget går att tolka.
- Rickard
- Svårt Lotus-beroende
Man ska inte lyssna för mkt på vad dom säger på radion, det är bara propaganda !! (hoppas jag)Sjöstrand wrote: ...och på radion säger de att det ser ut som majoriteten kommer att rösta för fortsatt trängselskatt i folkomröstningen...
Omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme...
Min ständigt föränderliga leksakslåda innehåller:
Maserati Granturismo
Ferrari 308 GTS QV
Alfa Romeo Giulia Sprint GT
Alfa Romeo 1600 GTJ
Honda S800
Laverda 750 SF1
Å en hel del annat.
Min ständigt föränderliga leksakslåda innehåller:
Maserati Granturismo
Ferrari 308 GTS QV
Alfa Romeo Giulia Sprint GT
Alfa Romeo 1600 GTJ
Honda S800
Laverda 750 SF1
Å en hel del annat.
Tja, det är väl inte så konstigt egentligen. De flesta som bor , de har inte bil och varför skulle de rösta nej då de inte påverkas negativt?Rickard wrote:Man ska inte lyssna för mkt på vad dom säger på radion, det är bara propaganda !! (hoppas jag)Sjöstrand wrote: ...och på radion säger de att det ser ut som majoriteten kommer att rösta för fortsatt trängselskatt i folkomröstningen...
Vi som bor runt om Stockholm och som påverkas har inte rätt att rösta.