Da va man tillbaks vid datorn efter en lang vaaaaarm dag, antar att ni redan vet resultaten !? Sa de ar inte mkt vart att jag skriver ner dom har.
Jag lyckades inte ta mig in i depa omradet i ar, vilket var en besvikelse. Men daremot sa annordnade Renault ett "pit party" igar kvall, dom hade hyrt KL tower (inte petronas huset utan tv tornet som ar en tvarhand lagre), dom bjod pa underhallning & fototillfallenfor dom som vill bli fotad framfor en F1 bil tillsammans med asiatiska modell tjejer. (vem vill de !?

) Husband for kvallen va dom gamla knarkande engelsmannen Prodigy (trodde inte dom fanns langre). Dom kunde verkligen hoja tempot pa denna grymma fest.
Loppet idag, blev ganska spannande tillslut, men tyvarr sa tacktes hela sepang omradet av rok fran nagon narliggand skogsbrand. Det tog visserligen bort en del av solen som annars ar obarmhartig pa banomradet, men man satt till storre delan av loppet i "syntetiskt soldis".
Vet inte om det framgick i tv sandningarna men ljudet fran BMW-Williams F1 bil maste vara det mest underbara & upphetsande motorljud som nagonsin kommit fran en kolvmotor, den later mkt raare an alla andra bilarna.
Hade j#%&igt trevlig & mina totala omkostnader for sjalva racet, biljett 2 dagar, transfer till & fran banan 2 dagar hamnade under 600 SEK !!!

Sa till er som inte far lagga hela familjens resekostnad pa en helg pa nordschlife, ta med familjen tva veckor till thailand nasta var & gor en avstickare ner hit, jag garanterar att ni inte kommer angra er...
Nu drar jag vidare norrut till Thailand, Laos, Vietnam & Kambodja kommer hem lagom tills det ar dags att plocka fram Espriten...
Renault slar pa stort denna sasong & dom verkar ju onekligen va pa fram marsch...
Ur fotografisk synvinkel ar denna bild intressant, fick till skarpedjupet perfekt pa dom tva intressanta delarna av bilden...
Pa en av parkeringarna intill banan sag jag helt plotsligt tva Lotusar, en gammal & en som ar halv gammal men forsoker se ny ut...
Forsta Lotusarna jag sett i Malaysia, konstigt med tanke pa Proton, Ferrari ser man vart man an tittar kanns det som.. Kan man kanske hoppas pa att Proton gar ihop med Petronas & doper om deras stall till Lotus !? Ett namn mkt mer forknippat med racing an Petronas....
Jag latsas att jag inte laste nagot om "inga roda bilar gar i mal..." Inne pa omradet visade McLaren stolt upp sina tva skapelser, SLR:en ar lacker IRL...
En F1 motor direkt fran en Petronas bil, storleksmassigt minder an den 4 cylindriga som sitter i Esprit...
Mkt folk pa plats som forsokte tranga ihop sig i skuggan.
Och en skaggig sonderbrand svensk utan nagon landsman att hejja pa...
Lucky strike ! Nja mest unlucky... Sa gar det nar man roker...
Ar det ett maktskifte pa G i F1 !? Snyggt kort av Alonso nar han passerade Schummi pa insidan.
Nu ar det dags for

, happy racing !

Omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme...
Min ständigt föränderliga leksakslåda innehåller:
Maserati Granturismo
Ferrari 308 GTS QV
Alfa Romeo Giulia Sprint GT
Alfa Romeo 1600 GTJ
Honda S800
Laverda 750 SF1
Å en hel del annat.