Ett sista-minuten-tips, inte minst till de av er som gillar F1! Jag har beställt en del modeller från ett engelskt företag som heter Wonderland Models. De har 21 olika Lotusmodeller i sitt sortiment, bl a 8 olika formelbilar. Vad sägs om en Tamiya modell av Type 78 i skala 1/12, dvs 38 cm lång! Vidare finns Minichamps Lotus Ford 79 i skala 1/18, Lotus Europa, Lotus Elise mm
Jag beställde några olika Martini racing modeller från dem, tog ca en månad då den ena modellen var restnoterad, Men bra kommunikation och status uppdateringar. När modellerna kom var de väl förpackade i en rejäl kartong med mycket bubbelplast. Nu skall jag bara försöka få in dem i hyllan också...