Det är Anders Ek:s Elan, han kör mkt i europa, bl.a i ADAC Cup.DJ wrote:Oj, vad sugen man blir.
Vems är den underbara gulf-färgade Elanen?
Jag hade honom som instruktör i ett av mina pass i lördags. Inte fel kan jag säga.
Värmande ord...maxcarlsson wrote:Träffens klart coolaste bil, ballt att se någon köra en gammal Europa och på 165or! Det inger hopp för min egen framtid. Synd att jag inte kunde närvara med min. Är det någon som har fler bilder på den vita Europan?
Rickard wrote:![]()
Kan ju bara hålla med - trots att jag är väligt svag för Exige så blir man lite sentimental.fredrikw wrote:Värmande ord...maxcarlsson wrote:Träffens klart coolaste bil, ballt att se någon köra en gammal Europa och på 165or! Det inger hopp för min egen framtid. Synd att jag inte kunde närvara med min. Är det någon som har fler bilder på den vita Europan?
Rickard wrote:![]()
Mvh
Fredrik
Tidig S2 hade dörrlås och blinkers á la S1, fram till -70, tror jag.Dennis K wrote:Jag trodde det var en S1, men det står S2 i din profil; borde den inte ha blinkersen mellan strålkastarna då?
Kan så vara; minnet börjar svika...DJ wrote:Tidig S2 hade dörrlås och blinkers á la S1, fram till -70, tror jag.Dennis K wrote:Jag trodde det var en S1, men det står S2 i din profil; borde den inte ha blinkersen mellan strålkastarna då?

Dennis K wrote:Kan ju bara hålla med - trots att jag är väligt svag för Exige så blir man lite sentimental.maxcarlsson wrote:Träffens klart coolaste bil, ballt att se någon köra en gammal Europa och på 165or! Det inger hopp för min egen framtid. Synd att jag inte kunde närvara med min. Är det någon som har fler bilder på den vita Europan?
Värmande ord...
Mvh
Fredrik![]()
Hur tyckte du Europan funkade på banan?
Jag trodde det var en S1, men det står S2 i din profil; borde den inte ha blinkersen mellan strålkastarna då?
För min del krockade det med MGCC KM2; hoppas att det inte blir så nästa gång.